Reklamace
Jak postupovat, aby vše proběhlo co nejrychleji:
Kontaktujte nás e-mailem na info@darkos.cz nebo přes kontaktní formulář o Vašem záměru uplatnit reklamaci.
Po přijetí e-mailu Vaši reklamaci zpracujeme a zašleme Vám potvrzení o jejím přijetí, ve kterém bude uveden postup k jejímu nejrychlejšímu vyřízení. Ačkoliv jsme si vědomi, že na vyřízení reklamace může být až 30 dnů, snažíme se vše řešit v co nejkratším možném čase.
V případě, že budete vyzváni k zaslání reklamovaného zboží na naši adresu, přiložte, prosím, do zásilky potvrzení o přijetí reklamace, nebo list s číslem objednávky - urychlí se tím reklamační proces. Bez předchozí výzvy nám prosím reklamované zboží nezasílejte zpět.
V zaslaném e-mailu prosím uveďte následující informace:
- číslo objednávky
- název reklamovaného výrobku
- závada - závadu prosím specifikujte co nejlépe, díky konkrétní specifikaci jsme pak schopni navrhnout nejrychlejší řešení situace
- ideálně přiložte fotografie případného poškození zboží / zásilky
Adresa pro doručení vráceného zboží:
Tomáš Aljančič
Hradiště 22
378 33 Nová Bystřice
Údaje pro odeslání přes Zásilkovnu
Pokud nám poskytnete dostatečné informace, že zboží má závadu. Závadu prosím specifikujte co nejlépe. iIeálně přiložte fotografie případného poškození zboží.
Tak je možnost reklamace přes Zásilkovnu. Pošleme Vám číselný kód, který ukážete na Zásilkovna a oni balíček doručí k nám.